annismsp

Alla inlägg under december 2013

Av Daniela - 31 december 2013 17:53

Hejsan!


Idag är det ny års afton <3 Har lockar i håret och så har jag satt på mig en vit klänning :) Vi har fått massa med gäster! Idag har jag ochså varit och rida <3 Det var jätte roligt! Snart skall vi börja äta så...

Hejdååå <'33 LOVE YOU!   

Av Daniela - 30 december 2013 19:30

Hejsan! <3


Idag har min bästa vän varit hos mig nästan hela dagen :) Det var jätte roligt för hade inte sett henne på JÄTTE länge. Jag längtar sjukt mycket till imorgon, för då är det... NY ÅRS AFTON! Det är så kul med ny års afton för då får man skjuta raketer och äta god mat! Det skall bli SÅ ROLIGT!

P.S Ni som läser denna blogg så sen ni bara vet så.... I LOVE YOU ALL!!! <'3333

Herråååå <3

Av Daniela - 29 december 2013 18:47

Hejsan <'33


Idag var min kompis hos mig och vi var och titta på min mammas ridlektioner. Vi satt i manegen och drack varm choklad och spelade UNO. Det var ganska kul och bara chilla där och ha roligt. På stallet var det också jätte söta hästar, nog för att våra hästar också är söta.

Jag hoppas verkligen jag en dag blir lika bra ryttare som min mamma.

Detta var denna otroligt roliga dagen! Hejdååå<3

Av Daniela - 28 december 2013 21:28

 Hej! <3

Idag har jag och min familj varit på bio <3 Den var ganska bra     Vi skulle igentligen också fara och shoppa men vi hann inte    Men det var kul i alla fall :)

Bloggar igen imorgon <3 Hejdååå! Föresten! Kolla gärna in dessa bloggar.


Misslisibell.se

Fannysta.blogg.se

constansmsp.bloggplatsen.se

Av Daniela - 27 december 2013 10:53

Whohoo!

Skall snart öppna mina flätor! Det blir säkert fina lockar ;) (Inte för att skryta)

Imorgon skall min familj på bio och så skall vi fara och shoppa <3 Jee!

Har skrivit mycket idag så kanske jag borde ta en paus :x

Hejdååå <3

Av Daniela - 27 december 2013 10:29

Vem gillar ni som har youtube kanal? (Inte sångare._.)

Jag älskar i alla fall Misslisibell och keyyo! Om ni inte vet vem dessa typer är så kolla in på youtube   

Komentera så får jag också veta vems youtube kanal ni gillar!

P.S Kolla gärna in på "Misslisibell.se"

Herråååå!!!

Av Daniela - 27 december 2013 10:19

Hej!

Nu tänkte jag börja blogga påriktigt! Glöm alla gamla inlägg och följ med dem nya   

Hoppas någon läser detta och börjar följa mig ;)

Hejdååå!  

Presentation


Hej allesammans!
Msp blogg!#¤D

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards